maandag 14 oktober 2013

Makkelijk ontbijtje

In het boekje Hallo Paleo kwam ik een ontbijtje tegen met appelmoes.
Al proberend kwam ik op nog een ideetje. Ik vind appelmoes 's ochtends een beetje zuur en dan dus niet zo lekker. Na wat proberen kwam ik op onderstaand lekker papje.

Nodig:
potje appelmoes (zelf gemaakt of puur moes van Hak)
banaan
beetje agavestroop
kaneel
gehakte nootjes

Hoe maak je het:
Gooi alles in de blender, even laten hakken tot een mooie egale massa.
Eet smakelijk!

Als ik moet werken, maak ik mijn ontbijt de avond van te voren klaar. Dan doe ik alleen de appelmoes, de banaan, agavestroop en kaneel in de blender. In een goed afgesloten bakje in de koelkast. 's Ochtends roer ik er dan nog wat nootjes door. Blijft even lekker :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten